Servicii ONRC
Ce vă oferim
În funcție de nevoile dvs., suntem aici pentru a vă oferi servicii complete de asistență în conformitate cu cerințele ONRC și cu legislația în vigoare.
Vă ajutăm să înființați o nouă firmă și să vă înregistrați la ONRC. Vom gestiona toate documentele necesare și vom asigura că procesul este realizat în conformitate cu legislația în vigoare.
Vă putem asista în procesul de realizare a unor modificări ce privesc firma dvs. Aceste modificări pot include: schimbare denumire firmă, modificare sediu social, modificare punct de lucru, actualizare date administrator/ asociat, modificare statut societate, actualizare coduri CAEN și schimbare obiect de activitate.
În cazul în care doriți să încheiați activitatea companiei dvs. vom gestiona toate procedurile necesare, pentru a vă asigura că firma este radiată în mod legal și în conformitate cu reglementările ONRC.
Deoarece, înțelegem complexitatea legislației fiscale vă putem ghida în luarea deciziilor oferind servicii de consultanță cu privire la impozitele și taxele specifice.
Avantajele colaborării cu noi:
Avem experiența și cunoștințele necesare pentru a gestiona eficient și corect aspectele contabile și juridice.
Avem expertiza necesară pentru a evita erorile comune și pentru a ne asigura că toate documentele sunt pregătite și depuse în mod corespunzător.
Gestionăm procedurile ce pot fi consumatoare de timp și resurse, fără efort din partea dvs.
Vă asigurăm că toate aspectele sunt tratate în conformitate cu reglementările și legislația în vigoare. Acest lucru ajută la evitarea unor posibile amenzi, penalități sau probleme legale ulterioare.
Vă putem oferi recomandări profesionale în ceea ce privește structura juridică a afacerii, optimizarea fiscală, gestionarea financiară și alte aspecte contabile și juridice relevante.