Servicii contabilitate

TaxAssist Contab

Serviciile noastre cuprind:

Înțelegem că fiecare afacere este unică, așa că abordăm fiecare societate cu atenție la detalii și adaptăm serviciile noastre pentru a se potrivi nevoilor specifice fiecărui client.

Contabilitate online (la distanță)

Oferim servicii în întreaga țară astfel încât documentele se pot transmite online sau prin curier. Beneficiați de asistența noastră pe tot parcursul colaborării și vă trimitem registrele contabile online.

Contabilitate primară

Verificăm și înregistrăm documentele contabile. Emitem ordine de plată și foi de vărsământ.

Contabilitate fiscală

Întocmim și depunem declarațiile fiscale în termenele legale. Întocmim balanțele și bilanțurile contabile, astfel încât să aveți întotdeauna o imagine clară asupra situației financiare a afacerii dumneavoastră.

Ai nevoie de ajutorul nostru?

*Aspectele administrative:

- verificare continuă SPV;

- transmitere și comunicarea documentelor primite în SPV-ul societății;

- transmitere lunară a OP-urilor și punctarea lunară a acestora cu fișa ANAF;

- verificarea lunară a preluării declarațiilor depuse;

- evidență privind dividendele;

*Procesarea documentelor primite

*Realizarea închiderii lunare:

-verificare preliminară a situației contabile din fiecare lună;

-verificare, stabilire și reglare stoc existent;

-închidere completă a lunii;

-listare și îndosariere registre contabile conform legislației în vigoare (jurnal de cumpărări, jurnal de vânzări, raportul de gestiune, registrul de casă, registrul de bancă, jurnal de deconturi, registrul imobilizări, registrul jurnal, balanță de verificare, registrul de evidență fiscală);

-transmitere lunară a situației privind furnizorii neachitați și clienții neîncasați;

-transmiterea și analiza situației contabile a lunii;

*Depunerea declarațiilor fiscale

*Informarea cu privire la taxele pe care trebuie să le plătească societatea;

*Transmiterea completă a documentelor contabile, în funcție de specificul societății:

- extrase bancare;

- dovada tranzacțiilor din alte conturi;

- facturile emise, rapoarte Z și/ sau alte tipuri de ieșiri;

- documentele privind intrările (facturi, bonuri, importuri, alte tipuri de intrări);

- deconturi interne și/ sau externe (ordine de deplasare, referate de necesitate, foi de vărsământ);

- chitanțe și alte tipuri de documente aferente tranzacțiilor în numerar;

- alte documente justificative.

*Ținerea corectă a registrelor cerute de lege; 

*Aprobarea situațiilor financiare;

*Achitarea obligațiilor de plată la termenele scadente;

*Arhivarea documentelor contabile conform prevederilor legale.

Solicitarea ofertei:

Vă trimitem o ofertă personalizată pentru nevoile societății dumneavoastră

Semnarea contractului:

Dacă oferta noastră este potrivită urmează semnarea unui contract.

 

Transmiterea documentelor:

Documentele se pot trimite online, prin curier sau se pot aduce la sediul nostru până pe data de 7 a lunii pentru luna anterioară.

 

Depunem declarațiile:

Pe baza documentelor înregistrate depunem în termenele legale declarațiile fiscale prin intermediul portalului e-Guvernare (ANAF).

 

Predăm dosarele către dvs.:

Predarea dosarelor se realizează anual, după depunerea bilanțului pentru anul anterior.

La solicitarea dvs. putem pregăti documentele pentru a fi preluate lunar sau trimestrial.